Reference

Pavel Šenkapoun

Autor knih o copywritingu a zakladatel Logos Agency

"Nina mezi copywritery z širšího týmu Nejlepšího copywritera vyniká nejen ostřím své tužky, ale taky schopností naslouchat požadavkům a potřebám klienta. Každou zakázku bere maximálně zodpovědně, vyptává se na ty nejjemnější detaily a své poznatky pak promítá do podoby textů. No a pokud se kvůli nedostatku času nebo chybě projekťáka stane, že se na zakázce pracuje bez úvodních analýz a rozhovorů, Nina přesto dodá excelentní výstupy. To ale není to nejpozoruhodnější. Skutečně hodné pozoru je to, že když pak klient vrátí dodávku k přepracování s tím, že jeho představa byla jiná, Nina se dokáže bleskurychle naladit na zákazníkovu vlnu a texty bez mrknutí oka přepracuje. Jiní copywriteři by se hádali a hojili si své poraněné ego, ale Nina je jiná :) Je to profesionálka. Doporučuju!"


Tereza Boucká 

Duše, ruce i hlava firmy můj diář

„Nina se na mou notu naladila během jednoho telefonátu a dvou e-mailů, a v tomto rytmu probíhá i naše spolupráce: nic nemusím vracet na přepsání, protože ona přesně ví, co je potřeba... a já vidím a vnímám, jak skvěle zákazníci reagují na texty od ní, a tak ji prostě s velikým DÍKY nechávám dělat svou práci."

Klára Hlaváčková

Ušila si firmu i:zy Li:zzy na míru

„Vždycky jsem ráda psala. Jenže ono je něco úplně jiného si napsat reportáž z rally a něco jiného napsat popisek produktu tak, aby lidi lákalo si jej koupit. A napsat post na socky, který bude vtipný, vyvolá reakce a tím pádem zvýší dosah. Takže jsem po pár pokusech usoudila, že tohle nebude moje parketa, potřebuji pomoc a naštěstí narazila na Ninu, která tohle prostě umí!

Teď si navrhnu, jaké technické detaily bych chtěla do příspěvku zahrnout a Nina z toho udělá čtivý text pro „normální“ lidi. A když jsem úplně bez nápadu, což je dost často, Nina se postará o socky komplet. A já mám volné ruce na práci, která mi jde líp než psaní.“

Barbora Pröschlová

Duše, ruce i hlava firmy Scrunchie

„Ninu potřebujete! :) Je s ní skvělá domluva, píše chytlavé popisky a ještě k tomu všemu se s ní i nasměju. Pro mě jsou to moc důležité věci. Lidi, se kterými spolupracuji, se dají spočítat na prstech jedné ruky, a i proto si s nimi chci rozumět i po lidské stránce. Díky ušetřeným hodinám, kdy nemusím vymýšlet obsah na facebook, mám více času pro své podnikání.“